mLegitymacja

Zasady wydawania mLegitymacji szkolnej

  1. Rodzice/opiekunowie prawni ucznia pobierają ze strony internetowej szkoły wniosek o wydanie mLegitymacji, wypełniają go i składają w sekretariacie szkoły.
  2. Rodzice/opiekunowie prawni przesyłają na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. aktualne zdjęcie legitymacyjne dziecka. Maksymalna wielkość pliku – do 5 MB (bezpłatny kreator zdjęć do mLegitymacji - https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji).
  3. Po złożeniu wniosku oraz przesłaniu zdjęcia, pracownik sekretariatu w ciągu 14 dni przekazuje rodzicowi/opiekunowi prawnemu za pośrednictwem dziennika elektronicznego informację o wygenerowanym kodzie QR oraz kodzie aktywacyjnym.
  4. Kody uwierzytelniające – kod QR oraz kod aktywacyjny – odbiera się osobiście w sekretariacie szkoły, dla uczniów klas I-III wyłącznie rodzic/opiekun prawny, dla uczniów klas IV-VIII rodzic/opiekun prawny lub uczeń.
  5. Kod należy aktywować w ciągu 30 dni od momentu wygenerowania w systemie.
  6. Rodzic/opiekun prawny ucznia lub uczeń uruchamia i loguje się do aplikacji „mObywatel” dodając opcję „dodaj legitymację” następnie:
    • zapoznaje się z informacją o procesie aktywacji „mLegitymacji”,
    • zapoznaje się z regulaminem i akceptuje go,
    • zapoznaje się z klauzulą informacyjną przetwarzania danych,
    • wyraża zgodę dla systemu Android na używanie zasobów (jeśli taka zgoda nie została udzielona),
    • wprowadza (zeskanowuje) kod QR otrzymany w szkole,
    • wprowadza kod aktywacyjny otrzymany w szkole,
    • zatwierdza komunikat i wczytuje dane legitymacji do aplikacji „mObywatel”.
  7. Nieodebrane kody „mLegitymacji”, będą przechowywane w teczce ucznia.

Do pobrania:

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z tego serwisu, oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies Więcej informacji